Sorry for the break!

Det var så att min lilla mormor gick bort på min födelsedag, den 7 januari, och vi hade fullt upp hela månaden därefter med hennes lägenhet osv och för att inte tala om begravningen.. Sedan tog det mig ytterligare en månad innan jag ens hade lust att skriva om vad jag och Minna gjorde på dagarna, jag ville egentligen bara spara all min energi till henne. För vi båda saknar mormor men vi kan ju inte stanna upp för det, så vi ägnade oss åt varann och så var vi glada istället för att hon slapp bli mer sjuk än det lilla hon redan var och att hon istället får vara med morfar så inte han är ensam längre, och inte mormor heller.

Ville bara säga detta, för jag tycker egentligen det är jätteroligt att skriva om min fina Minna men det blev så väldigt långa och jobbiga dagar helt plötsligt! Men nu har vi kommit igång igen i takt med att våren kikar fram! Ska bara publicera detta inlägget nu så kommer det en massa bilder, både från Nääs och från när vi träffade Pernilla och Sandra med Sippi och Nixon! Picture's coming up!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Beklagar sorgen! Vet precis hur det känns då farmor min gick bort i slutet av förra året..



Lycka till med träningen nu!

2010-04-19 @ 20:32:48
URL: http://blogg.huginn.se/
Postat av: Caroline

Tack så mycket! Usch och fy vad man kan sakna vissa personer, tur man får träffa dom sen igen!



Men har du och Huginn aldrig vägarna förbi Göteborg? Om ni har det så får ni hojta till! :)



Vi skulle kunna lära oss mycket av er! USCH VAD AVUNDSJUK jag är ska du veta! :P

2010-04-21 @ 17:53:56
URL: http://hedeforsensminna.blogg.se/
Postat av: Stefan

Jo det lär jag nog ha då jag har en syster som bor i Gbg. Så någon gång i sommar har jag tänkt att bege mig dit iaf.



Kan höra av mig när jag vet så kan vi planera in lite träning tillsammans om ni vill :)

2010-04-25 @ 22:20:34
URL: http://blogg.huginn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0