www.ViBri.com

Jag har precis beställt ett jättefint mjukt och brett halsband från ViBri's hemsida som jag hoppas ska göra att Minna tycker det är riktigt gosigt att ha på sig sitt halsband när vi ska ut och tralla runt. Hon som har hemsidan heter Viveka och startade företaget 1997 till minne av den Grand Danois som hon växte upp med som tyvärr fick en nackskada av alla koppelryck och stryphalsband från den tidens träningsmetoder.

Hon och hennes företag borde verkligen synas mer hos oss här i nedre Sverige, företaget ligger i Umeå där hon bor, för jag tycker mer vovvar förtjänar ett bekvämt halsband som inte bara är positivt för hunden utan som dessutom är kul för oss ägare eftersom det går att få helt skräddarsytt efter egna önskemål angående färger, tyger, text och nummer, typsnitt, broderier, storlek, typ av halsband, osv..

Här är en bild från ViBri's hemsidans med en massa exempel på halsband!


 www.ViBri.com



Visst är dom fina?!
Jag har inte bestämt mig än hur hennes vardagliga fleece-halsband ska se ut som jag tänkte ha året runt så jag beställde ett vinter-halsband så länge. Det är toppen för alla priser är redan inkl. frakt och moms så jag behöver inte oroa mig för at förlora pengar på frakten! Halsbandet jag valt är samma som det på bilden allra längst ner, nummer två från botten till vänster.. Det är det med svart band och honungsfärgad päls med guldig text! Fast mitt har ett annat typsnitt på texten och 2st rosa hjärtan istället. Det finns även allra längst upp på toppen av bilden. Jag hoppas den ljusa honungsfärgen framhäver det ljusa som hon har i hennes täckning, rosa hjärtan såklart eftersom hon är en flicka, och lite fluffig päls för att det ska vara extra mjukt skönt och självklart extra speciellt för vintern! 

Det ska komma inom 3 veckor om allt går som förväntat... Jag kan knappt vänta! :) Det får bli en tidig julklapp till min lilla älskling, tycker halsbandet hon har nu är så himla smalt när hon börjar dra. Och när vi var på Hälsa&Helhet i Kungsbacka så sa han ju att hon hade väldigt stel nacke redan då och att det är vanligt.. (Hon var ca 5 månader när vi besökte dom)

Så från och med nu är det ett gosigt halsband som gäller och lite lätt regelbunden massage från mig och så ska hon få komma tillbaka till Hälsa&Helhet inom de närmsta månaderna.. På Elisabeths rekommendationer! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0