[Foton på min finaste]


 ..EN HELDAG HOS CAISA MED MIDDAG OCH FILM..
o c h   a l l t   d ä r   e m e l l a n   :)




Du kommer ta toffsen ifrån mig. Eller hur?


JAG FLYGER MAMMA!!! Jag flyyyger! :D


Jag var bara tvungen.. Jag bäddar iordning den sen!
Det såg så gott ut!!! Jag är söt? :)


Titta vad mina tänder har växt! Uuuhhh...
Ser du vad farlig jag ser ut? ;)


Ärligt talat morsan! HÅLL INTE PÅ!!! 
Kameran är ju framme, det är pinsamt..!

 
Tänkte hjälpa till med maten men så blev de upprörda och jag fattade ingenting!
Ville inte ens äta maten. Jag tänkte bara vakta den. :) Men gosa är aldrig fel det heller!


Fan vad jobbig du är morsan.. Suck.


Matte somnade som vanligt till filmen, men inte jag! :)
Hon tycker nog jag är alldeles för gosig för att vara vaken.. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0