Minna & Tellus på dejt :)


Här har vi det snygga charmtrollet Tellus och så lilla Minna såklart..!

Kolla speciellt in bild nummer 3, 4, och 5! De visade tydligen att jag var jobbig som ville ta kort på dom, sen kollar Minna in i kameran iaf och till slut kollade båda två på mig :) varav den ena med tungan på sne haha!

Och på bild nummer 8 och några därefter ser ni klart och tydligt vilken vindriktning det är i Tellus päls! ;) Han är verkligen ett stort och yvigt litet charmtroll, kolla bara på bild nummer 2 liksom! Man ser inte ens hans ben eller små tassar :) hihi.


       

       

     


Min fina Minna.. Hon ser så vuxen och stilig ut på den sista bilden, tänk att min lilla älskling blivit så stor!
Det enda som inte växt sen hon var bebis är hennes paraboler till öron haha :D ...och möjligtvis hennes lejontassar då :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0