Minna sover sött.. <3


Blir mattes säng för varm med alla duntäcken kan man alltid sova under
skrivbordet bredvid det kalla elementet.. (stöd för huvudet finns också!) :P



Här sover jag i samma fåtölj, samma position, hos samma gamla mormor! :)


Ibland sover vi även på samma gång, och då får jag hoppa över till
hennes soffa! :D Sötare än så blir det inte säger matte.. <3


Det var lite förslag på hur man kan somna och mitt motto för denna gången är: "Dissa aldrig en sovplats innan du provlegat!" Det är därför jag prövar att sova överallt för det är så jag hittar mina nya favorithörn och favoritkuddar! ...Att jag gillar att sova har inget aaaalls med saken att göra... ;)

Andra tillfällen jag dock inte somnar är t.ex. när matte ska göra smoothies innan morgonpromenaden, dammsuger huset, äter skorpor med ost på, eller sätter sig vid datorn och kollar klipp på min favorit-komiker Björn Gustafsson. :) Vi är ju från samma ställe så jag vill ju också kolla på honom såklart! Jag förstår visserligen inte vad han säger men han är ganska stilig :) Han kanske också funderar på att skaffa hund?! ;) Alltså matte säger alltid att han verkar vara en kille med båda fötterna på jorden som dessutom är från Romelanda och som har andra intressen än ytlighet och alkohol och som utöver det verkar artig, smart, omtänksam och äkta.. Varför kan inte matte springa på fler av den typen när vi är ute och går?!

Snart ska vi ringa Elisabeth och åka upp till Romelanda igen, hade så skoj när vi var där sist! Vi längtar.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0