Min lilla cheese doodle :D


Vi upptäckte tidigt att Minna har en hemlig passion för något..


Det inte det nyttigaste så vi får hoppas att Elisabeth blundar om hon läser detta. De är böjda, gula, smular och luktar ost... Hon i "Svenska Hollywoodfruar" kallar dom för ostkrokar.. Vi kallar dom för OSTBÅGAR!! :)


Här kommer lite bilder från kvällen då min söta cheese doodle åt just vad jag kallar henne för! 

              
 Minnas leksaks-låda!        Första doodlen för kvällen.              Var det allt?!                  HAH! Åh! Gläffs, smask..

                            
                                             VÄNTA!!! Måste hinna njuta av mina doodles också.. :)

                                   
                             Jag får din då matte!          Har du en till?! Ge mig!!        Vadå slem, inte jag väl?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0