SNÖ + Minna = SANT


En mycket stilig Minna poserar!
På Frejvägen i Floda där vi bor..


Minna visar vad hon lärt sig! Jag kastar, hon hämtar..
En hel vetenskap det där med apport ska ni veta! :P


"KOM IGEN! NÄSTA LEKSAK NU! Kom igen då! NU, NU, NU!!!"
Snacka om en ivrig vovve haha! Sötnöt.. :)


"MUCKAR DU? På allvar, med MIG?! Tss.."
Haha! Kolla blicken! Kolla snön i skägget! Tack och lov för kameror!
(detta är mobilkameran dock, 90% av alla bilder här på bloggen är med mobilen faktiskt)


Hej jag heter Minna och jag skuttar som en känguru ibland! :)


Sitt kvar... Sitt kvar... Varsågod!
Det var nog det haha! :D


Här hade jag bett henne sitta ca 25m åt vänster så hon inte såg.
Gömde bollen under gräs och massa snö, backade och så "varsågod leta"!


Nej gumman, DÄR är kameran! Titta in i kameran då. Neeej, DÄR!
Hopplöst uppdrag! :P




Imorgon ska vi upp till Hedeforsens Kennel igen! :) Pratade ganska länge med Elisabeth förut, skulle kunna sitta i timmar och bara lyssna på när hon pratar hund och framför allt om sina egna hundar! Hon beskriver så gulligt och älskar verkligen sina vovvar.. Gå in på deras hemsida www.hedeforsen.se och kolla in julkortet hon lagt upp! Hunden näst längst till vänster heter Ambra och är Minnas mormor! Köttbulle som köttbulle! :P Det ligger i släkten haha! Sicken stilig flock dom har där hemma i Romelanda! Längtar tills imorgon.. :)


Kommentarer
Postat av: Rosanna och Cäta

Hej Carro o Minna! kul att få läsa lite om er, o se så stor tjejen har blivit! vad kul att det verkar gå bra. Kan själv säga att det går något steg fram, sedan bak o sedan fram en bit igen. Själv önskar jag att jag hade lika mycket kontakt/besök hos Elisabeth som ni, det känns som att du/ni får ut mycket av det. Lycka till under våren! / Rosanna och Cäta

2010-02-16 @ 15:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0