Minna <3 Mormor


Inte i mina vildaste fantasier hade jag kunnat tänka mig att min gamla mormor på 85 år skulle sitta och kela med en stor schäfer i soffan och t.o.m dela en grisknorr eller två! En till person som jag vet hade älskat hunden är min morfar Ejje som gick bort förra sommarn, men hur mycket han än hade älskat henne så hade jag inte kunnat låta honom hålla i kopplet, bara för ifall ifall hon skulle få syn på något och dra omkull honom. Envis som en get som han var så är det väl skönt att vi slapp bråka om det iaf :) Men jag vet att han beundrar henne från himlen och är med oss när vi badar ute på Styrsö i Panama..  <3 ...Tänker på dig Ejje!


  
 Ååh, inte visste jag att mattes mormor hade såna här goda saker!

  
       Lite grisknorr är aldrig fel! Mmm, smask, gläffs.. 

  
         Men MORMOR DÅ! Du får ju hålla emot lite! :P 


             
  Om vi inte ser Minna?            Här provligger hon             Här bytte hon rum!        
  Då sover hon garanterat.      mormors nya ryggstöd.         För mera julstämning :)     

             
Många hundar utanför.         Orkar dock inte alltid.             Det är alltid mysigt        
                         Klart man reagerar!            Godare att sova vidare!        i Johanneberg med mormor! <3       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0