J u l a f t o n s m o r g o n


...det är stunden för att busa i snön med sin älskade! :) På med mössan och halsduken för min del och så tass-salvan för hennes och så bar det iväg! Inte bara det att vi hade jätteroligt, hon var bättre än någonsin på att lämna föremålet i min hand och så MASSOR AV PUSSAR OCH GOS fick jag! :D

Fan jag jag älskar när vi förenar nytta med nöje, det känns så bra då.. Då kommer den personen som jag är hemma med henne fram och det är då träningen verkligen verkar när vi kan vara oss själva. Hon är min älskling, men även den bästa behöver träning! Inte minst JAG! Att ge och ta, det ska göras var da'!

Det finns bara hon och jag! <3
   ...Även om det är julaftonsmorgon! :)









                                          F i n a s t e   ä l s k l i n g e n   i   h e l a   v ä r l d e n !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0